20110215

Berdangdut sakan

Tatkala blog-blog lain yang pemes lagi amos meletakkan lagu untuk berdangdut bersama-sama, aku pun gatal tangan bergedik deng dang dang dong nak jugak letak lagu kat velog. Terus bukak Youtube cari lagu yang aku tengah layan buat masa ni, Speak Now. Taylor Swift punya lagu, LIKE :D




Setelah mengambil kod yang perlu untuk ditampal dengan gam gajah pada blog, aku pon mula menjalankan kerja-kerja yang sepatutnya dengan penuh khusyuk dan gigih. Padahal senang je pon nak menampal kod tu kan, itu pun nak kecoh.

HASILNYA ;


Ada satu butang untuk kau main tekan-tekan. Kalau nak, boleh tekan. Kalau tak nak, tak payah tekan pon. Aku takde buat autoplay sebab aku tak suka nanti kot ada orang sakit jantung bukak blog, volume baik punya kuat terus terkejut meninggal dunia. Exaggerate betul haku.

Lepas ni, agak-agak nak berdangdut sakan bukak velog tekan je itu butang. Kan senang ;P