20110210

Gemilang

Gemilang bukan sekarang gemilang. Bukan Gemilang lagu Jaclyn Victor yang menang Malaysian Idol. Bukan cerita Gemilang yang kat TV3 jugak. Eh, betul ke TV3 memandai je aku nih. Sekali kena saman, guna duit Nuffnang pon tak cukup. LAWAK -__-'

Derrr, Gemilang majalah Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Setiawangsa 2010 Jilid ke berapa (?) Hadoi, majalah sekolah sendiri pon tak tahu. Lehh, perlu tahu kali ke berapa. Jilid ke-13 kot, mengikut firasat aku ibarat ahli nujum yang memang tidak pernah diiktiraf dan tak mungkin sama sekali.

Hari ni masa belajar BM, dengar apa yang Cikgu Shaharuddin sampaikan dengan penuh khusyuk dan tawaduk tiba-tiba dengar announcement [ceh, nak cakap announcement jugak] suara Puan Khatijah  ataupon nama famous amos dalam Facebook Cikgu Khaty A** 

Sesiapa yang sudah membayar duit majalah sebanyak RM12 pada tahun lepas boleh mengambil majalah Gemilang di Laman Bacaan pada jam 1.10

Majalah sekolah tahun lepas ;D

Huahuahua, lebih kurang macam tu lah dia cakap. Aku bukannya pengingat pon, pelupa ada lah! Tu aku tokok tambah lah kot rasanya. Azreen cakap majalah tahun ni kurang lawa. Aku rasa biasa je, bukan aku yang design pong. Leh, mencari pasal betul aku. Azreen baca ni habis kat sekolah dia marah. Takutkan Azreen XD