20100701

hari bicara akademik

hari ni balik sekolah lebih awal daripada biasa. memang best dan agak teruja *konon je* hari ni ada bicara akademik yang macam tu, haaa. macam tu lah, hahahaha. hari bicara akademik yang mak bapak datang sekolah konon nak tahu prestasi anak dia bagus ke tak (macam aku la tu)





sedih gilaaaa (T__T)





haih, benda ni start pukul 8.30 pagi, takkan malam kot. first mestilah mak abdin kan, kata penolong kanan petang. haruslah bagi dia jadi orang pertama yang jumpa guru kelas kan. haih, abah sampai dah pukul berapa, nak dekat pukul 9 rasanya. dapat nombor sembilan, bagus. nasib baik aku tak dapat nombor sembilan(T___T)


time abah jumpa cikgu cakap-cakap semua memang aku dengar lah kan. duduk je sekali tapi pandang tempat lain senyum-senyum tanda kepoyoan dengan hanis + intan. nasib baik tak lama sangat cikgu nak komen itu ini blablabla. haih, memang menanah telinga kalau dengar semua tu. ceh, konon baik sangat dekat dalam kelas tu cikgu tak payah nak komen pape. huh !


oyeahhh, rasa macam agak bersyukur lah kan. dapat capai target aku untuk diagnostik hari tu. aku target dapat 6A je,tapi dapat lebih pulak. maknanya dapat ... kedudukan dalam kelas pon okay jugak, tersenarai lah dalam top 5. hahahaha, POYO gilaaaa minah ni  =.="


post seterusnya ,