20100723

pengaruh cerita indon (?)

hoyeahh, hari ni nenek datang dari kampung. kampungku, rindu kau ;') eleh. nenek datang sini hari ni lepastu esok dah balik kampung balik. haih, sebab cik ot yang nak hantar balik. dia pon nak balik kampung sekali. biarlah, suka hati lah nak balik bila pon. aku tak kesah, nak duduk lama lagi pon takpe. ececeh ;D


tadi pukul 3 lepas habis cerita apa tah. terus nenek tanya

eh, dah pukul 3 kan. tukar tv5 (prima), nak tengok RAKA. 

nak sangat tengok cerita cahaya tu. aku tak pernah layan pon. malas gila sebab indon =.="



mak boleh pulak balas

eh, kita nak tengok yang kat tv3 ni. pukul 3.30 sampai 4.30, best lah

cerita ni yang kat tv3 ;p

haih, masing-masing nak tengok cerita itu lah, ini lah. yang mak pon setengah jam lewat pon tak nak mengalah. padahal dua-dua sama je, indon kau. nasib baik kat rumah tak cakap bahasa indon. kalau tak mahu fail BM aku ;p

tulah pengaruh cerita indon sekarang ni. nenek aku tu kat kampung hari-hari tengok cerita indon bila sampai masa. bila kitorang balik kampung mesti potpet cerita pasal cerita tu. haaa, yelah-yelah aku terpaksa dengar XD


post seterusnya,