20100711

katak oh katak


katak oh katak, euwww. aku geli gila dengan binatang seekor ni. bukan seekor je berekor-ekor pon memang geli. dah tengok pon dah rasa macam nak pengsan *tipu-tipu

malam tadi memang tengok jangan lupa lirik dengan abah. tergelak-gelak dengar perempuan tu nyanyi salah lirik. time tu duduk menghadapap tv, abah baring je depan tv. aku tergelak-gelak sampai nak tergolek dah, bila pusing je belakang. ada katakkkk, oh em ji

memang aku terus bangun lah, tapi tak jerit cakap kat abah ada katak. abah dah bangun dari baring tanya mana katak tu? haih, bila tengok, abah amik kertas nak tarik bawak pegy pintu. bukanya nak pegang (geli katanya) habis katak tu pegy bawah almari

aku dengan abah dah gelak-gelak macam apa dah. tak puas hati abah pegy amek baygon nak sembur, aku amik torchlight nak cari kat mana katak tu sebab bawah almari. abah sembur hilang terus. macam pelik, takkan laju sangat keluar.

paling tak boleh blahh, bila nampak katak tu abah terus pegy amek penggaru tarik katak tu keluar rumah. HA HA HA, LOL. abah pon geli dengan katak. 




katak oh katak, tapi lawak lah ;D