20100616

LAGENDA BUDAK SETAN (?)



apa ni (?) tetiba nak cerita pasal lagenda budak setan.sebelum ni kata xsuka cerita tu.x suka jiwang-jiwang karat konon la sangat kan, padahal suka ya ahmad. eee tolong lah, aku bukan x minat tapi macam malaslah nak feeling-feeling ni kan. cerita nak nangis-nangis pulak tu. nanti habis banjir pulak kalau aku tengok cerita tu konon terlampau sedih (T____T) pompuan xde perasaan,

ada orang cakap best, ada yang cakap kurang menyengat(heh, ingat lebah apa nak sengat-sengat ni) aku yang x tengok ni memang x tau nak cakap apa lah kan. takkan tak tengok cerita tu tetiba nak kecoh cakap

"eh, best lah cerita tu. meleleh-leleh air mata aku"

xyah nak over sangat lah kan sampai cakap nak hiperaktif hiperbola je tahu.dekat astro ria selalu ada review cerita tu sekali dengan lagu dia. awww, tiba-tiba rasa macam jatuh cinta pulak dengan lagu tu. tapi aku suka yang versi gio, ada dua kan (?) satu versi lelaki yang satu lagi tu versi perempuan. yang versi lelaki aku suka sebab suara dia agak serak-serak basah.






BILA CINTA - GIO






Bila cinta kini.
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu...
Dalam harapan








post seterusnya ,