20110320

Hot & Roll

Godek-godek gambar dalam folder, jumpa gambar makanan pulak. Aww, saja buat haku lapar. Tahu lah dah petang-petang gini. Mak pulak baru nak masak. Haishh, mengganggu perut aku je tahu.





Hot & Roll. Bukan muzik, tu ROCK & ROLL. Ni Hot & Roll, makanan. Makanan yang sedap, paratha, chapati, crepe. Ouh, i'm lovin' it. Sangat sedap bila makan tengah panas lagi, masuk mulut rasa macam awhh, dunia ni aku yang punya. Tapi jangan letak bawang, tak suka ;p




Setiap kali aku pegy JJ, mesti dia ni ;p




Proses membuat Paratha chicken and cheese




Selalu aku makan chicken and cheese. Tapi sekarang macam suka dekat pizza beef pulak. Yummayh. Makan satu, rasa macam nak lagi satu. Tak puas. Hari tu pernah, makan kat WangsaWalk lepas tu tak puas. Lusanya, bukan esoknya pegy JJ AU2 pulak semata-mata nak makan benda ni. HAIH, vleyyy pulaks kan

Sekarang tengah terliur rasa macam nak makan paratha pizza beef. Nom nom nom. Kalau crispy pizza, crispy banana chocolate, pape yang crispy semua tak sedap. Aku lagi suka paratha. ♥H&R. Chapati tak pernah makan lagi T__T