20110320

FB Like

Zaman sekarang, tahun 2011 pulak tu. Memang kebanyakan orang ada Fesbuk sendiri ataupun dalam ejaan sebenarnya FACEBOOK yang mana dalam bahasa Melayu kita boleh panggil muka buku. FB makin lama ada je yang berubah. Ada layout lah, nak komen boleh tekan enter je dll (padahal tak tahu)

FB Like aku suka. Dah nama suka, mesti lah LIKE. Tengah cuti sekolah memanjang menghadap laptop, takde pape nak buat aku layan je lah LIKE LIKE LIKE tu. Ada banyak yang aku suka tapi satu ni memang selalu jadi dan memang suka =..="


Benda ni dah jadi macam satu masalah bagi aku. Bila kat sekolah kalau ada masa cikgu yang kurang menarik minat aku, mesti aku rasa macam tak sabar nak habiskan kelas. TAK SABAR TAK SABAR TAK SABAR. Ha, gitulah gamaknya.

Pergi sekolah tak pakai jam, lepas tu tanya orang sebelah [AZ] pukul berapa. Kejap-kejap tanya pukul berapa. Seksa wooo nak menunggu loceng tukar cikgu berbunyi. SIGH. Nanti 2-2, aku ngan AZ berborak, kadang-kadang dia conteng buku aku tengok je. Tangan keras :[

Kalau kat tusyen pon pernah aku rasa cenggitu. Sekali je ;D  Masa belajar Physics dengan BALVIR, dia masuk pukul 8.20, kejap-kejap aku tengok tangan ANE pukul berapa. Hisyy