20110321

Ujian 1


Fuhhh, memandangkan hari ni sesi persekolah sudah bermula, maka kertas-kertas ujian yang telah dijawab sebelum cuti persekolahan bermula telah siap ditanda oleh guru-guru subjek yang disayangi T___T

Hari ni kat sekolah setiap kali loceng berbunyi, mesti jantung aku berdegup pantas berlari kencang. Rasa macam nak tercabut je jangtung aku ni sebab setiap kali cikgu subjek yang berbeza masuk mesti nak bagi kertas ujian. Perasaan cuak kebebeh tu dah tentu. HIHI. Lagi-lagi kalau cikgu bagi kertas sebut markah sekali.

Macam cikgu CHEMISTRY, dia panggil siapa yang bottom 10 last sekali. Memang time tu aku dah berharap sangat jangan nama aku kena panggil last sudah. Tapi memang aku bernasib baik. Alhamdulillah. Tapi, ujian pertama kan biasa lah markah semua subjek tak berapa nak memberansangkan. 


Macam form 1 dulu, ujian pertama Pendidikan Islam dapat 40 je. Gilosss. Tapi form 1 dengan form 4 tak sama okayy. Tahun ni sebenarnya bukan tahun fantasia bulan madu, tapi HONEYMOON YEAR lah. Awal tahun memang berbulu telinga dengar cikgu cakap benda yang sama je.

*Tapi, aku takde lah dapat markah sampai 40. Up sikit ;D