20110119

adikku sayang

Hokey, hari ni aku kembali bertugas sebagai penulis blog yang memang tak pernah ditauliahkan sejak azali. Okay, itu memang dah lama aku tahu dan jangan nak pernah mengulanginya lebih dari seploh kali. Sangat-sangat dilarang dengan amaran yang sangat keras lagi teguh dan utuh (?)


KENA AJAR MENTEE ?

Kat sekolah macam biasa awal tahun ada program untuk budak PMR yang cemerlang macam aku tahun lepas ;p program tahun ni ADIKKU SAYANG. Mentor form 4, mentee form 3. Macam pelik je aku nak jadi mentor ni kan. Aku dah lah pemalu macam siput macam mana nak jadi mentor T_T ni bukan rancangan realiti TV

Semalam jumpa dengan mentee-mentee sekalian yang lebih kecil dari aku yang macam gergasi ni. semua budak kelas 3R. Heh heh sama dengan kelas aku tahun lepas. Dak dak 3R memang pandai kannn. Jangan nak cakap DAK DAK. apakah itu?

mentor : FATIHAH + FATIHA
mentee : Syasya, Syazwani, Rafidah 

Aku memang senyap je time jumpa ngan diorang yang banyak bercakap macam burung kena tarik ekor tu EAH. Macam-macam dia cakap, aku hanya mampu jadi pendengar setia. Kan aku dah cakap, aku memang pemalu macam siput, jadi memang banyak perkataan yang keluar dari mulut aku HAHA


p.s. aku tahu elya lagi hebat bila buat entry -____-