20130523

SASA oh SASA

Hamagatz dah lama tak update blog!! Wahaha poyo gilo nak cakap macam tu. Bebajet je wehhhhh. Taip maksud aku :b

SASA? Amende tu weh? Sejenis ubat untuk kuruskan badan ke? Lolzz. Macam orang tak tahu kan kedai jual barang gedik. Muehehe. Adoi, yang jual barang kecantikan hape semua tu. Apaaaaa?!! Macam tak percaya tetiba aku cakap pasal kedai jenis macam tu. Uhuk uhuk.

Oh ye ye. Cerita ni dah lama. Harap maklum.

:: Selingan. Gambo Fayyadh Dinie kacau Bab ni haaa. Nak terbukak headphone tu dah. Hahahahaha ::

Hari tu punya hari tu. Dah lama dah... Bulan 2 ke bulan 1 tah. Ni dah bulan berapa pulak kan. Bulan 5! Kalau dah aku makan semut macam makan cornflakes memang lah lupa bilanya oi. Haha tetiba. WTV lah. Tak kesah lah bebila pon.

Hmm masa tu pergii JJ Wangsa Maju. Masa lalu depan Sasa tu ternampak promo beli mask 4+1 @ RM11. Wuish, benda murah. Haruslah menggeletis nak beli. Ahahaha. Dah selalu harga sepeket yang ada sekeping je tu pon paling murah aku pernah jumpa RM5. Mestilah excited.

Tapi... sobs.. sobs.. Sebab terlampau excited kot, tetiba aku rasa macam orang bodoh kat situ. Huwarghhh. Eii geram dengan diri sendiri. Tapi lagi geram dengan SA kedai tu. Haktuih!!

Kat situ ada eye mask dengan face mask. Ada lah 3-4 jenama. Aku pon amik lah 2-2 jenis. Face mask + eye mask. Sekali SA dia cakap kena beli 1 jenis je. Kalau beli face mask, semua face mask. Kalau eye mask pon cenggitu. 

Aku ikut okay. Aku ikut apa dia cakap. Aku pon amik eye mask semua. Konon nak pakai untuk hilangkan dark circle. Bukan hilang mata. Lolololol. Tak lawak pon -__________-'

Sekalinya bila nak bayar dia cakap 'Ni satu RM5. Beli 3, RM10.' Aik? Bukan 5 @ RM11. Tapi kenapa tah aku pon bayar je lah. Letak eye mask tu kat tempat dia. Dah kata aku amik 5. Bayar 3 je.


Esok ke lusanya tah.. Pergi Mid Valley. Masuk Sasa lagi. Tak serik-serik uols. Hahaha. Kemain siap tanya SA dia. Dia cakap boleh campur & memang 5 @ RM11. Tak ke menyirap!. Aku pon gatal beli lagi 5. Tapi semua face mask. Muehehe. Kbai!

:: Kemain siap tulis nama. Takut along / angah amik :b ::