20101029

U M B A I

senyap. dah lama senyap :I hari ni baru bermaya nak taip-menaip sesuka hati. kesah ha? macam tu eh sampai dalam hati nak cakap ada aku kesah ? sepak laju-laju kang baru tahu rasa kenikmatan hidup sampai berjuta-juta kali nak tekan button like dekat FACEBOOK.


hari sabtu 2 minggu lepas pegy melaka. first time pegy melaka dan kejakunan agak meninggi hampir tahap maksimum. yeayy, aku suka melaka sampai  berapa kali aku cakap nak duduk melaka kat abah time dalam kereta 




malam tu pegy umbai. aktiviti bersenam untuk mulut, bagus kan aktiviti senaman mulut ni gendang gendut tali kecapi kenyang perut senang hati :DDD sampai-sampai je sana makanan dah siap atas meja tinggal nak makan je. 



fuhh, dari rumah ucu kat bukit rambai nak pegy umbai gilaaa jauh macam dari rumah nak pegy shah alam time nak hantar angah kat UiTM sebelum-sebelum ni. itupon umbai tu jauh ke dalam kot macam nak pegy kawasan pedalaman je kan, padahal tempat makan je pon ;b


makang-makang penuh satu meja untuk lapan orang. abah, mak, along, angah, ain, aku, ucu + kawan along. makan kat NAKHODA SEAFOOD. tapi kureng sodapp, along cakap kawan dia ajak makan kat alai ke mana tah lebih kurang tapi mokcik tu nak makan kat umbai jugak. rasakann








kat umbai memang dah tak sedap sebab tu orang tak ramai sangat. orang ramai makan kat kawasan alai. somewhere kat situ lah, aku pon tak tahu mungkin :I lain kali boleh pegy lagi tapi try yang kat tempat sedap lah kan :DDD

post seterusnya,