20100813

sekolah

JADUAL ANJAL. yup, memang betul sehari satu subjek aku err maksud aku satu kelas oh mungkin semua form 3 kena menghadap muka cikgu tu sejam ataupon sejam lebih. kalau bukan sejam tak sah namanya, lebih afdhal 2 jam tapi takde subjek yang 2 jam =.="

setiap hari, bukan setiap minggu mesti ada cikgu yang tak datang sekolah. maknanya sehari ada 3 subjek je tapi ada 8 masa. kalau sorang cikgu tak datang dah masa terbuang macam tu je. aku ni dahlah memang pemalas sejak azali, bila cikgu takde nasib baik tangan aku rajin secara tiba-tiba nak buat latihan. bagus!

cikgu bagi banyak kertas untuk buat latihan itu ini itu ini balik. boleh buat masa cikgu relief masuk.  math ada 6 model soalan tapi kertas 2 je yang aku buat sebab best. geo dah siap satu modul yang tebal lepas tu dapat lagi tadi. percuma ke duit sekolah. tapi mak bapak dah bayar yuran sekolah, PIBG semua tu. tak kesah lah ;D

semalam, bm 3 masa tapi cikgu tak datang. hari ni pulak math 3 masa, cikgu tak datang. hari jumaat minggu lepas lagi best, ada 8 masa tapi 2 masa je yang belajar. lagi 6 masa suka hati kau lah nak buat apa pon. ada aku kesah ? <------ agak keji di situ ;p

trial dah nak dekat, aku malas ke rajin ke kena jugak buat latihan.minggu depan dah start trial. ada BERani ?

post seterusnya,