20110725

Noy nama glamour.

Hari Jumaat hari tu. Last Ustazah Noy masuk kelas. Hari terakhir dia praktikal kat sekolah. Okayy, masa dia mula-mula masuk duluuuuuu, aku tak berapa nak layan sangat. Tapi, dah lama aku okay je. Layan je apa yang dia ajar semua tu. Plus, dia ajar lain sikit. Belajar buat pembentangan. Kalau ada 2 masa, 1 masa tulis atas kertas mahjung, 1 masa lagi bentang. Jimat masa, jimat air lioq dia.

Okayy, nasib baik hari Jumaat hari tu aku tak nangis. Boooo. K, fine. Aku ingat lagi masa darjah 3 aku menangis sebab Ustaz Dzul, masa last day dia praktikal kat sekolah. Lupakan, tu masa darjah tiga. Aku budak hingusan berumur sembilan tahun yang tak tahu malu lagi. Sekarang dah enam belas tahun, takkan nak nangis kot ;p


Ni lah Ustazah Noy. 

Kek yang disponsor oleh Sara.

Amboi, Shiera pulak yang over. JK ;)


Sara yang menangis kesedihan sebelum tu xD


Gambar ni saja je nak tunjuk board kat belakang kelas tu. HAHA

Hari ni hari Isnin. Omakaih, malas betul aku nak pergi sekolah hari ni. Tahap kemalasan dia tu sampai pagi tadi buat alasan kat mak konon tak nak pergi sekolah. Tapi, pergi jugak. Well, pelajar cemerlang lah katakan. #batuk.

Hari ni Ustaz Rizal Saharan yang aku suka sangat tu dah mengajar balik. Walamak weh, dah lama tak mengajar katanya. Sakit perut aku bila dia mengajar. Haaa, kau tak tahu dia mengajar macam mana. Suka sangat buat lawak yang buat orang tak rasa dia tu Ustaz, macam Ustazah adalah! Eh, bukan. Macam kawan je ;) Rugi siapa yang tak dapat Ustaz Rizal jadi cikgu PI kelas dia. Keh keh keh.

Haaa, yang belah kanan tu lah Ustaz Rizal. 

p.s- Gambar aku ngan dia malas nak letak.
Hitam kemain! Thank you Ustazah Noy