20110422

Kentuiiiiiiiiiiiiiit

:: Kentut bikin gua seteresss ::

Masa kejadian; hari Rabu waktu English ajaran hampir sesat Pn.Josephine Wong

Teacher datang kat setiap meja nak tengok kerja writing yang dia bagi

Aku : Aduh, dia dah nak datang sini. Weh, (cakap dengan AZ) tanya lah dia pasal grammar ni.
Az : Cepatlah cari *sambil selak-selak buku grammar rules laju-laju tak pandang kiri dan kanan

**************

Aku + Az : Teacher, kalau yang ni bla bla bla
Jo : Ouh, sekejap * terus jalan ke depan ambil iPhone dia

**************

Jo : Yang ni bla bla yada yada ... 

Bila agak-agak dia dah nak habis terangkan terus aku bangun sepantas kilat jalan secara laju menuju ke meja Aje. Teacher dah pandang pelik, Azreen tergelak-gelak dah. Aku kat meja Aje tanya dah siap writing [sambil bernafas macam baru kena kejar hantu]? Huahuahua

DAH SIAP. *aje cakap








Damn, aku terus patah balik jalan menuju ke belakang kelas, tempat duduk aku.

Jo : You kenapa tadi? Nak KENTUT ke?
Aku : Huh, mana ada *sambil gelak volume hampir mencapai tahap maksimum*
Jo : Cakap lah betul-betul, you KENTUT ke? Jangan malu
Aku : Mana ada lah. kah kah kah
Jo : Habis tu tadi kenapa tiba-tiba bangun terus laju pergi ke depan?
Aku : Ouh, saje je nak pegy kat sanaa.


Masa kejadian ; Semalam ...

Masuk je kelas, lepas cakap GM ++, dia datang kat meja aku. Tahu dia tanya apa?

Hari ni you taknak KENTUT ke?

Okay teacher, okay T___________T padahal aku buat macam tu sebab aku cuak dia nak cek buku writing. Aku tak siapkan lagi report pasal cleanliness of the school. Hampehhhh. Reti menyiapkan kerja sekolah? Eh, time tu Az pon tak siap. Kannnnnnn?