20101121

NUR IFFAT

:: HAI xD ::


oh, baru berapa hari dah rindu dengan budak kecik tapi tak kecik, gemuss tapi tak gemuss sangat tapi awhh I LIKE :') tapi macam tu pon selalu aku panggil 'gemok, sini cepat' huahuahua, kijams gila panggil gemok.


:: iffat melombong bijih timah :I ::


dia mestilah panggil aku aunty tapi aunty bukan sebarang aunty tapi auntyBAB. haishh, ain lah yang mengajar panggil aku auntybab. agak kurang kan ajar budak yang tak tahu apa-apa panggil aku macam tu. takpetakpetakpe T___T







NUR IFFAT! cuti sekolah dah lah lama, dah susah nak jumpa iffat sebab ibu+ayah dia cuti jugak. biasalah cikgu, cuti pon dapat gaji kalau macam tu aku nak betulkan segala jenis wayar dalam otak aku biar pandai sikit lagi, sekarang ni pongg dah pandai tapi nak pandai lagi senang nanti boleh jadi cikgu, banyakkkkkk cuti. wakaka masuk bakul angkat sendiri =.="



:: angah cakap gambar ni macam orang gatal ::


 post seterusnya,